Betaling [NL]

Algemene discussie over FoM

Betaling [NL]

Postby CrazyDeMoN » 24/05/04 18:08

Hey,

Ik kon deze vraag ook mailen maar ik dacht jullie hebben een forum gemaakt dus waarom niet op het forum dan. Is er ook iets van een nederlandse bankrekeningnummer waar ik en mijn vriend het geld kunnen overmaken.. Want als wij naar een belgische rekeningnummer overmaken kost het weer extra geld enzo en das nog al zonde vind ik. Dit kon vorige FOM wel. Naar ene T I R Pauwels (UU was zijn nick). Weet niet of hij nog steeds in crew zit. Anyway ik hoor het wel.
Image
CrazyDeMoN

Postby FoM_T44 » 24/05/04 19:29

Jup die zit nog steeds in de crew
je kan hem mailen via mailto:uu@fom.be om af te spreken
FoM_T44
FoM Crew

Postby Boreanz » 24/05/04 23:52

Mischien iets voor volgende FoM het IBAN en BIC nr van onze rekening erbij zetten voor onze nederlandse vrienden of andere uit buurlanden afkomstige gamers. Met deze nr's kan je tegen hetzelfde tarief geld overschrijven als een gewone nationale overschrijving.
http://www.fortisbank.be/page/InternationaleOverschrijving.asp?Type=Dagelijksbankieren&TopItem=Overschrijving
Ik heb deze methode al paar keer gebruikt en nog geen problemen mee gehad buiten het feit dat dit wel meer dan een week kan duren voor het geld toekomt.
Boreanz
FoM Crew

Re: Betaling [NL]

Postby ThåMåîñßîtçh » 12/06/04 22:43

CrazyDeMoN wrote:Hey,

Ik kon deze vraag ook mailen maar ik dacht jullie hebben een forum gemaakt dus waarom niet op het forum dan. Is er ook iets van een nederlandse bankrekeningnummer waar ik en mijn vriend het geld kunnen overmaken.. Want als wij naar een belgische rekeningnummer overmaken kost het weer extra geld enzo en das nog al zonde vind ik. Dit kon vorige FOM wel. Naar ene T I R Pauwels (UU was zijn nick). Weet niet of hij nog steeds in crew zit. Anyway ik hoor het wel.

Door heel het europees gebeuren, moet je vanaf 1 mei niet meer extra bijbetalen om van nederlandse op belgische rekening over te schrijven of omgekeerd. :wink:
The only thing we'll have to fear, is running out of beer.
ThåMåîñßîtçh

Return to Algemeen