plaats om te zitten

Algemene discussie over FoM

plaats om te zitten

Postby MenloR » 31/05/04 18:07

aangezien dit men eerste fom si zou ik graag weten of ge veel plaats hebt voor uw spullen te zetten?

vergelijking , occ is mega weinig plaats, en clw is mega veel plaats.

dus oeveel plaats hebt ge?
MenloR

Postby coap » 31/05/04 18:23

persoonlek vind ik minder plaats als op occ , maar hangt er een beetje vanaf ,vorige keer was dat toch zo :) er zijn tafels die worde bijgezet aan de eindpunte en die zijn pak kleiner , ik had geluk dat dieje naast mij bij de crew is blijve zitte anders hadk echt pak plaats te weinig :) .
slurppppppppppppppppp*
coap

Postby Black Horizon » 31/05/04 18:24

net te genoeg, maar altijd te weinig :wink:

hangt der ook een beetje van af waar ge zit natuurlijk, aan de zijkant van een tafel hebt ge wa extra plaats naast de tafel.... aan de buitenkant van de rij tafels kunt ge tegen de muur nog 't een en 't ander plaatsen...

ik zou het schatten op 1 meter breed...
tafel is denk ik halve meter diep, en achter u hangt het der vanaf hoeveel plaats ge wilt laten in de gang... 'k denk da ge makkelijk 1,5 meter of 2 ofzo kunt hebben vanaf de tafel... maar ik zat vorige keer aan de buitenkant dus schiet mij ni dood als ik mis ben....
en in de hoogte :? is moeilijk om te schatten :roll: meer dan genoeg geloof ik :P

[edit]dient wel gezegd dat ik aan een van die tafeltjes aan de buitenkant zat, waarvan coap zegt dat ze nog een stukje kleiner waren[/edit]
Black Horizon

Postby Sheep » 31/05/04 21:49

Bwa, ik vond de plaats wel juist goed... Ik legde me onder mijn tafel om te slape en voor de rest zit ge toch maar voor uwe pc, of zit ge aan de bar... Miss is een slaapplaats wel nuttig (maar da was er al zker). En ja heb vorige fom daar een tent zien staan? Mogen der nog bij komen... Anders neem ik mijn tent ook wel... Is wel gezellig :)
Spijgit da de tent ni geluidsdicht is anders wast wel zalig geweest :cry:
Meeeieeeeh!!!!

Image
Sheep

Postby Black Horizon » 31/05/04 21:56

als ge rustig wilt slapen kunt ge u ook in de zaal daarnaast leggen.... zorgt der dan wel voor dat der heel den tijd iemand bij uwe pc is, zodat ze nikske pikken (spreekt iets af me uwe clan ofzo)

die zaal was lekker rustig en heerlijk koel
Black Horizon

Postby Sheep » 31/05/04 22:06

bwa over da stelen, ben ik toch wel vrij gerust hoor... OF heb ik het mis.. op een lan party wordt er toch bitterweinig gestolen?! ma ja der zal waarschijnlijk ooit wel al dingen ontvreemd zijn, achja niets is perfect é...
Meeeieeeeh!!!!

Image
Sheep

Postby Ninde`ner » 01/06/04 9:50

shaapje , da gebeurt overal ze, maar ja op onze lan zen ze gaan lope me een mp3 player van de palle...
Best dingen afspreken me de clanmembers om beeke oogje int zeil te houden.

Btw wer gaan die Z manne zitten ?ik heb plaats bij de dorstige ouwe zakken ..kan msschien nog plezant wurre :twisted:
http://www.z-spot.be (Het vorige ZAROK)
http://www.theoldergamers.com ( only for elder gamers )
http://www.thirtyoldbastards.be ( jaja .. De oude zakken zijn er ook )
http://noro.fi/elves ( The only elven clan feel free to check in )^
Ninde`ner

Postby Sheep » 01/06/04 10:40

ge kunt da vragen e aan de crew, da ze clans die elkaar kenne, bij elkaar zetten... We hebbe vorige fom bij 1447 gezeten of oe noeme die ook alweer :D
Meeeieeeeh!!!!

Image
Sheep

Postby smalle » 01/06/04 11:00

alle zaalrequests mailen naar mailto:zaalplan@fom.be, maar daar komt nog wel een postje van op de de site,
plaats per persoon verschilt van tafel tot tafel, maar er is genoeg voorzien om uw pc, scherm, toetsenbord, muis +ewa brol op te zetten, indien er te weinig plaats zou zijn kan je nog altijd je pc onder tafel zetten.
we kunnen niet zomaar grotere of kleinere plaatsen maken, aangezien die afhangen van de tafelgrootte, tenzij ge graag met een tafelpoot tussen u benen zit :o
smalle

Postby Sheep » 01/06/04 11:48

smalle wrote:we kunnen niet zomaar grotere of kleinere plaatsen maken, aangezien die afhangen van de tafelgrootte, tenzij ge graag met een tafelpoot tussen u benen zit :o

Der zitten al genoeg poten tussen mijn benen :D
Meeeieeeeh!!!!

Image
Sheep

Re: plaats om te zitten

Postby Thrypa » 01/06/04 12:28

MenloR wrote:aangezien dit men eerste fom si zou ik graag weten of ge veel plaats hebt voor uw spullen te zetten?
dus oeveel plaats hebt ge?

Kvond dat ge niet zoveel plaats had maar toch genoeg zu! Twas vooral super handig dat er int midden enzo rond dat bed veel plaats was , waar ge makkelijk kon slapen , dus ik hoop dat dat deze keer ook zo is !

- thrypa -
Thrypa

Postby Ninde`ner » 01/06/04 12:32

Sheep wrote:
smalle wrote:we kunnen niet zomaar grotere of kleinere plaatsen maken, aangezien die afhangen van de tafelgrootte, tenzij ge graag met een tafelpoot tussen u benen zit :o

Der zitten al genoeg poten tussen mijn benen :D

Tss vuile jongen :wink: btw , hedde nau al vervoer ?
http://www.z-spot.be (Het vorige ZAROK)
http://www.theoldergamers.com ( only for elder gamers )
http://www.thirtyoldbastards.be ( jaja .. De oude zakken zijn er ook )
http://noro.fi/elves ( The only elven clan feel free to check in )^
Ninde`ner

Postby Sheep » 01/06/04 14:06

voorlopig wille de oudjes of broer me nog voere,
dus tfeest gaat nog door :D :D
Meeeieeeeh!!!!

Image
Sheep

Postby Black Horizon » 01/06/04 18:28

Sheep wrote:bwa over da stelen, ben ik toch wel vrij gerust hoor... OF heb ik het mis.. op een lan party wordt er toch bitterweinig gestolen?! ma ja der zal waarschijnlijk ooit wel al dingen ontvreemd zijn, achja niets is perfect é...

Welja, ik heb ook wel vertrouwen in de meeste fommers... maar er zijn altijd rotte appels :wink:

Thrypa wrote:Kvond dat ge niet zoveel plaats had maar toch genoeg zu! Twas vooral super handig dat er int midden enzo rond dat bed veel plaats was , waar ge makkelijk kon slapen , dus ik hoop dat dat deze keer ook zo is !

Die zaal naast de zaal waar iedereen zat, daar had ge alle plek van de wereld om te gaan slapen.... en het was er heerlijk koel ook
Black Horizon

Postby dragon » 01/06/04 19:50

ge hebt geenoeg plek op occ zijt daar maar zeker van
dragon

Postby MenloR » 01/06/04 21:15

op occ had ik geen plaats, totaal niks
mijn kast, muismat(15cm) en dan toetsenbord en dan 5 cm da had ik.

dus als er minder plaats is dan op occ *bonk*

op clw is pc, 5cm, muismat, 5cm, toetsenbord, 20 cm

echt veel :)
tis omdak nogal veel ga meepakken, lavalamp, ventilator ,....
gaat crap worden
MenloR

Postby smalle » 01/06/04 21:17

meet u thuis ook alles na? :roll:
smalle

Postby KRaPuuL » 01/06/04 21:21

MenloR wrote:op occ had ik geen plaats, totaal niks
mijn kast, muismat(15cm) en dan toetsenbord en dan 5 cm da had ik.

dus als er minder plaats is dan op occ *bonk*

op clw is pc, 5cm, muismat, 5cm, toetsenbord, 20 cm

echt veel :)
tis omdak nogal veel ga meepakken, lavalamp, ventilator ,....
gaat crap worden

In de hoogte bouwen he :)
KRaPuuL

Postby Black Horizon » 01/06/04 21:55

vorige keer had ik naast mijn keyboard, muismatje en kast niks meer over... (dan gaf ik smirnezz naast mij een duwtje, en had ik toch een beetje over :wink: )
maar ik zat wel aan die buitenste tafeltjes...

BTW: kleine hint: ge hebt zo van die plateaus om op uw scherm te monteren.... daar kan ook 't een 't ander op (als't ni geeft dat het een beetje warm wordt)
dus idd, in de hoogte bouwen, daar is er echt heel veel plaats ;)
Black Horizon

Postby MenloR » 02/06/04 7:20

kzal een wa in hoogte bouwen dan :)

we zullen wel zien

en nee ik meet ni alles, ik zeg da op ongeveer :D
MenloR

Next

Return to Algemeen