FOM 17.0 Aftermath

Algemene discussie over FoM

FOM 17.0 Aftermath

Postby mo6 » 16/02/15 13:07

Hoe vonden jullie deze 17.0 Prison editie?

Was de catering geslaagd en het eten lekker?
Hebben jullie veel problemen ondervonden met stroom/netwerk?
Was het inkomsysteem vlot?
Ben je goed geholpen geweest aan de helpdesk?
ZIjn de compo's vlot verlopen?
enz...

Vertel jullie ervaring !!!
mo6
FoM Crew

Re: FOM 17.0 Aftermath

Postby farmtool33 » 16/02/15 19:29

hey,

Het was weer een zalig event eh!

Maar dus:

-Het meeste waar ik me aan stoorde was de catering, het zou verrekt handig zijn om terug zoals vroeger via de site de kunnen bestellen. En ook dat je orders terug geprojecteerd worden op de muur, zodat je kan volgen aan wie en welke orders komen. Ook misschien handiger dat ze niet heel de dag moeten roepen. Maar dat is eigenlijk gewoon bijzaak, het eten was lekker, vers en toch wel redelijk snel.
-Inkom geen probleem gehad
- Netwerk was traag(maar ja, ik verwacht ook niet dat het snel zou zijn) , geen stroompannes.
- Helpdesk en compo's allemaal goed!

Alleen spijtig dat er geen t-shirt werd gegeven, dat geeft echt een herinnering ;)

Maar bon, was TOP!
farmtool33

Re: FOM 17.0 Aftermath

Postby Silencer491 » 17/02/15 9:44

Het zit er helaas weeral op, vond het zeker geslaagd, maar er waren toch een aantal minpunten.
-Zoals eerder vernoemd zou het veel praktischer zijn moest men de nummers ergens projecteren, het was soms echt belachelijk lang dat je daar stond te wachten.
-Het netwerk vond ik alles behalve goed voor een LAN. Meerdere keren gwn moeten stoppen met online BF4, WoW, enz door het aantal lagspikes. Streamen over youtube, popcorn time, enz ging ook voor geen meter. Dit vond ik echt een zware tegevaller.
-Die grote poort dat rond zondagmiddag voor langer dan een uur open stond was alles behalve aangenaam, zelfs met de nodige truien en dekens. Het is winter eh!
- De rijen stonden te kort tege elkaar. Mense liepen constant tege de achterkant van je stoel aan tijdens het gamen, dit begon op den duur echt irritant te worden
Silencer491

Return to Algemeen