[CSGO] Maplist

Heb je een vraag,opmerking of een suggestie ivm compo's of gameservers

[CSGO] Maplist

Postby Imprez » 06/09/12 17:52

Hallo,

Graag de_dust_se uit de maplist halen. Danku!

Imprez.
Imprez

Re: [CSGO] Maplist

Postby Gelleby » 06/09/12 22:39

Beste Imprez,

Kan je even argumenteren waarom?
Wat ESL gebruikt deze map ook...

Alles is wel nog bespreekbaar op de LAN zelf ;)
Image
Gelleby
FoM Crew

Postby Imprez » 07/09/12 9:55

Ten eerste word deze map niet in de 5on5 Europe ladder gespeeld en ook niet in de Go4CS;GO cups. Alleen op 2 september is er een test gedaan om te kijken of dat werkt met 5on5. Maar dan hebben de counter-terrorist teveel voordeel om het zo'n kleine map is dus niet geschikt voor 5on5. Als je ooit zelf counter strike hebt gespeeld weet je ook gewoon dat deze map er niet hoort en nog nooit is gespeeld in welk toernooi dan ook. Laat s.v.p eerst esl ermee beginnen zodat mensen langzaam wennen maar ga het niet opeens als lan map doen want dat slaat nergens op. Hoop dat ik zo duidelijk ben.

Edit:

Als je 6 maps hebt gaat Best of three ook moeilijk want als je dan gaat veto'en heb je altijd dat 1 team een map extra mag veto'en (Schrappen) want dan krijg je dus bijvoorbeeld ABA of BAB. Het beste is dus als er 5 maps worden gespeeld want dan kunnen beide teams 1 map veto'en en daarna kiezen beide teams hun map en dan de map die overblijft word gespeeld.

Imprez.
Imprez

Postby MATTTTTI » 07/09/12 10:03

Ik zou die map er ook uithalen. Voor de hierboven vermelde argumenten, de map wordt bijna nergens gespeeld en 6 maps is onlogisch in een mappoule.
MATTTTTI

Postby Monu » 07/09/12 11:36

de_dust1 is inderdaad een map die nooit competitief gespeeld werd en net zoals de_aztec helemaal geen maps zijn om competitief te gaan spelen.

Ik zou hem er ook niet insteken.
Monu

Postby Gelleby » 07/09/12 13:07

Ik heb alles doorgegeven aan de admin en ga hem laten beslissen op de teamcaptain meeting op FOM zelf...
Image
Gelleby
FoM Crew

Return to Gameservers & compo's