Battlefield 4 compo

Heb je een vraag,opmerking of een suggestie ivm compo's of gameservers

Battlefield 4 compo

Postby Lylasz » 29/04/14 15:21

De verwachting van aantal teams in een BF4 compo mocht die komen is 12 tot 16 teams. Mogelijk meer als het op tijd aangekondigd word. Battlefield verwacht geen geld prijzen, maar wanneer er een officiele compo geregeld word met een prijsje vind de meerderheid het al ontzettend tof om er naartoe te gaan. De battlefield 4 competitive community wilt zich graag bewijzen.

Ondanks wat de meeste denken die niet competitive BF4 spelen is BF4 juist WEL competitive, het draait niet om met een tankje rijden maar juist om 5 tegen 5 intensief strategisch te schieten zonder vehicles.

Waarom BF4 perse door EA gesponsord moet worden snap ik niet, er zijn genoeg mogelijkheden om BF4 te laten sponsoren. Ook door nieuwe sponsoren die nog niet eerder op FoM zijn verschenen die ook interesse zouden hebben in de BF4 compo, maar vast en zeker ook een aantal huidige sponsoren. BF4 is een zwaardere game, met veel strategie waardoor het aantrekkelijk is voor sponsoren die duurdere of high class producten verkopen. Als er geen geschikte admin is, ken ik nog een aantal ervaren admins die interesse hebben.

Wij hopen dus dat er een BF4 compo kan komen op de volgende editie van FoM, waaraan waarschijnlijk 12 tot 16 teams deel zullen nemen.
Lylasz

Re: Battlefield 4 compo

Postby Gelleby » 30/04/14 19:38

We kunnen altijd deze compo organiseren en toevoegen aan het compo systeem, zoals elk ander voorstel de deelnemers vragen ;)

De deelnemers kunnen altijd zelf voor admin spelen en kijken wie servers kan regelen enzo...

Voorlopig zijn we het intern aan het bekijken of er ondersteuning komt vanuit de crew hiervoor.
Image
Gelleby
FoM Crew

Postby Lylasz » 01/05/14 2:01

Admin: Ik ken meerdere gegadigden die deze compo zouden willen administreren, dit zal echt geen probleem vormen

Server: i3d.net host alles servers voor BF4 op LANs. Ik ben ervan overtuigd dat ze FoM.be ook willen sponsoren met servers :)

Crew: Battlefield moet als officiele compo georganiseerd worden om daadwerkelijk deelnemers te trekken en er een leuke compo van te maken (anders doen alleen maar random mensen mee en word het geen spannende compo)

Ik wilde er deze editie vroeg bij zijn :) Ik hoop dat jullie BF4 alsnog overwegen, mocht er iets tegenhouden om de compo te organiseren of vragen zijn oid dan ben ik altijd bereid te helpen.

Als de poorten open staan voor BF4 (kan ik doorgeven als nodig is) dan zal er ook geen lag zijn, en als torrenting ook verboden word (zoals op sugarlan dit jaar) dan is het internet helemaal top voor de gehele LAN :)

Ik kan niet wachten ^^ Hopelijk komt er deze editie wel een BF4 compo dan ;)
Lylasz

Postby Drtorky » 23/07/14 19:52

Breng dan wel dice/EA op de hoogte. Dat er weer geen LAG/stuttering is..... IP whitelisten :)
Intel core i7 2600K @ 4.7ghz H2O custom loop, 16 GB corsair vengeance , Gigabyte GAZ68XUD7, asus xonar essence stx, corsair F3 GT raid 0 0 ,EVGA 1080superclocked EKBW
Drtorky

Postby Gelleby » 24/07/14 0:11

De lag komt puur door onze internet setup welke niet echt werkt met BF4 servers :(

Probleem is: we kunnen dit enkel testen op FoM omdat we daar de setup hebben...
Image
Gelleby
FoM Crew

Postby Lylasz » 25/07/14 1:40

Kunnen we dit testen op FoM als ik de server gegevens geef van onze private server? Als t dan goed gaat, dan kan vanaf de volgende edities wel een compo gehouden worden. Met de opkomende aanpassingen en updates voor competitive die nu nog niet bekend gemaakt zijn zal de BF esports zeker groeien en dus een zeer goede toevoeging zijn voor de volgende editie van FoM.

Natuurlijk zouden we t wel ontzettend tof vinden kunnen we alsnog een BF4 compo houden op deze editie ^^
Lylasz

Postby Gelleby » 28/07/14 22:15

Testen die handel ;)
Image
Gelleby
FoM Crew

Postby Drtorky » 09/08/14 18:16

Gelleby wrote:Testen die handel ;)

Had een topic gemaakt ivm BF4. Was deze topic uit het oog verloren. Dus van Dice zen kant uit is er geen optimalisatie mogelijk? Dacht dat er ook gewoon wat IP's moesten doorgegeven worden aan dice zelf. Net zoals LOL. Spijtig :(
Intel core i7 2600K @ 4.7ghz H2O custom loop, 16 GB corsair vengeance , Gigabyte GAZ68XUD7, asus xonar essence stx, corsair F3 GT raid 0 0 ,EVGA 1080superclocked EKBW
Drtorky

Postby Lylasz » 13/08/14 7:32

Er is voor Battlield geen optimalisatie nodig, DICE en Battlefield 4 zijn prima geschikt voor LANs zonder iets te doen vanuit DICE. Het ligt echter aan het netwerk van FoM waarbij er geen zekerheid geboden kan worden voor een sublieme compo. Hopelijk kunnen we dat deze editie eens testen, en als het dan gefixed is kan er wel een compo komen op de volgende editie ^^
Lylasz

Return to Gameservers & compo's