csgo team gezocht fom 16.1

Heb je een vraag,opmerking of een suggestie ivm compo's of gameservers

csgo team gezocht fom 16.1

Postby bouncy » 04/08/14 20:40

Zoals de titel vermeld ben ik ( Junior aka IGN BounSTARRR ) op zoek naar een csgo team dat nog 1 of meerdere speler(s) zoekt of invaller nodig heeft.
Ik kom uit de Call Of Duty 4 scene waarbij ik zeer veel lan ervaring heb enkel jammer genoeg nog niet bij CSGO.
Ik ben gestopt met COD4 omdat de scene en support daar heel weinig is in geworden de laatste jaren, daarom heb ik gekozen om verder te gaan met CS:GO !!!
Ik speel CSGO sinds het uit kwam, maar meer actief sinds de laatste FOM editie, zeg maar daarvoor heb ik nooit CSS of CS1.6 gespeeld, wel volg ik heel veel csgo streams om ervan te leren.
Ik heb er nu bijna ongeveer 1000 uur CSGO o.a , PCW's, MM , face-it, deathmatch e.d opzitten waarbij ik mijn skill level med+ -high durf noemen.
Mijn favoriete wapens zijn op de 1ste plek zoizo AWP, altijd al sniper gespeeld ik elke cod-serie in teamverband, 2de plek AK / M4A1-s. Mocht er een team nog een rifler zoeken geen probleem voor mij dit is gewoon mijn favoriet keuze uit de wapens. Wel is het zo ik ken de volgende rollen wel (entry-fragger) (IGL/Lurker/Distractor) (support) - (awp), waarbij ik mij kan aanpassen aan je team met een beetje hulp/support van jullie.

steam id : bouncy0
bouncy

Re: csgo team gezocht fom 16.1

Postby daydreamer » 06/08/14 8:26

Ik vind je nergens terug in Steam man
daydreamer

Return to Gameservers & compo's