PC huren

Hier kan je alles kwijt wat niet met fom te maken heeft

PC huren

Postby SanctumVenenum » 16/07/12 17:18

Hierbij heb ik een oproep aan iedereen die maar kan helpen. Ik zoek een pc shop, game store, eender welke winkel of bedrijf waar ik een BF3 capabele PC kan huren voor het FoM weekend.
Ik had contact adres gekregen van een soort bedrijfje dat dat doet op FoM maar die PC specs zijn ongelooflijk laag om iets als BF3 te draaien.

Kan iemand hierbij helpen?
SanctumVenenum

Re: PC huren

Postby tiediiee » 16/07/12 17:28

Je kan eventueel horen bij Tones, zij hebben zeen shop op FOM en ondersteunen ons event met sponsoring.

http://www.tones.be
Sponsoring & Media
tiediiee
FoM Crew

Postby SanctumVenenum » 16/07/12 19:24

Gemailed! Meer suggesties zijn welkom.
SanctumVenenum

Postby stonjohn4 » 14/12/12 13:37

Ik ben na fom een tshirt van de clan vQg verloren - Visual Quality Gaming

Het gaat hier om een witte tshirt , maat M , met het logo van vQg , en de nickname GHOST op de achterkant

Graag zou ik weten waar die terecht is gekomen =)
Become expert in web design with HP0-S25 tutorials. sign up for itil exam dumps course and learn the useful design skills using 000-153 design resources.For more information visit APPLE ,Best Of Luck.
stonjohn4

Postby thijsloyez » 15/12/12 14:28

stonjohn4 wrote:Ik ben na fom een tshirt van de clan vQg verloren - Visual Quality Gaming

Het gaat hier om een witte tshirt , maat M , met het logo van vQg , en de nickname GHOST op de achterkant

Hey dat is er een van mijn oud team, die mag altijd wel terug naar mij komen. :p
Klopt idd dat we die verloren zijn
Edit: da is wel al een paar jaar geleden, hebde gij der serieus zo lang mee rondgelopen? Gezien dage zegt da jij hem verloren bent? x)
Flemish Lion
thijsloyez

Postby Ghost. » 15/12/12 14:37

stonjohn4 wrote:Ik ben na fom een tshirt van de clan vQg verloren - Visual Quality Gaming

Lol, dienen tshirt was van mij xp
Is inderdaad al een tijd geleden :rofl:
Ghost.

Return to Off-Topic