Openingstijden?

Post here your questions for the helpdesk

Openingstijden?

Postby Psclly » 09/02/20 18:03

Hallo FoM!

Ik vroeg me af wat de exacte openingstijden zijn van de hal, en wanneer ik klaar kan zitten om te spelen. Ik zou graag namelijk om 3 uur al willen beginnen met spelen, maar ik weet niet of tegen die tijd de hal al open is, en bijvoorbeeld het internet al opgezet is. Ik kon deze informatie nergens terugvinden..

Ook vraag ik me af wanneer de hal sluit op zondag. Het liefst blijf ik nog tot 6 zitten, maar ik weet nog niet of dat uberhaupt een mogelijkheid is.

Mvg,
Psclly
Psclly

Re: Openingstijden?

Postby Drone » 11/02/20 20:12

Psclly wrote:Hallo FoM!

Ik vroeg me af wat de exacte openingstijden zijn van de hal, en wanneer ik klaar kan zitten om te spelen. Ik zou graag namelijk om 3 uur al willen beginnen met spelen, maar ik weet niet of tegen die tijd de hal al open is, en bijvoorbeeld het internet al opgezet is. Ik kon deze informatie nergens terugvinden..

Ook vraag ik me af wanneer de hal sluit op zondag. Het liefst blijf ik nog tot 6 zitten, maar ik weet nog niet of dat uberhaupt een mogelijkheid is.

Mvg,
Psclly

vanaf vrijdag avond 18u tot zondag avond 18u zijn de normale openingstijden.

is het extreem slecht weer dan kan het zijn dat men vroeger binnen mag, of toch op zijn minst in de ruime inkomhal mag komen schuilen

voor zondag, het evenement zelf sluit om 18u, maar als uw vervoer er pas kan zijn tegen bv 19u, geen probleem, ge moogt in de hal wachten, maar dan kan het zijn dat ge u materiaal aan de zijkant moet zetten, daar de opruimwerken dan al begonnen zijn
Drone
FoM Crew

Return to Helpdesk