Helpdesk

Post here your questions for the helpdesk

Helpdesk

Postby Gelleby » 24/05/12 9:57

De bedoeling van de helpdesk is het bieden van eerste lijn ondersteuning aan alle FOM deelnemers op het evenement.

In de eerste plaats lossen wij alle ICT gerelateerde problemen op. Alles kan vrij snel worden vastgesteld en opgelost.
Vergeet niet van je IP-adres, nickname en locatie in de zaal te vermelden op de helpdesk voor een vlot verloop.

Doch zijn wij ook het algemene aanspreekpunt voor alle soorten vragen. Heb je een vraag over wat dan ook?
Spreek ons aan en wij helpen je met veel plezier verder.

Als derde taak nemen wij het op ons om materiaal uit te lenen en/of te verkopen. Dit gaat meestal over netwerkkabels, stroomkabels, voedingskabels, stroomblokjes, monitor kabels,...

Als laatste komen er ook enkele kleine taken bij kijken:
- Lost&found
- Afroepen van parking gerelateerde zaken
- EHBO
- Doorgeven van pc verhuur
- FTP voorzien met nodige installatie bestanden die te groot zijn om te downloaden

De helpdesk medewerkers worden gevraagd om de nodige permanentie te doen opdat de helpdesk nooit onbemand is om bovenstaande zaken op te vangen.


NIEUW! Vanaf FOM14.1 zal de helpdesk niet alleen bereikbaar zijn via Mirc, maar ook via Skype (helpdesk@fom.be).
Vergeet ook zeker niet onze vernieuwde FTP te bezoeken!
Image
User avatar
Gelleby
FoM Crew
 
Posts: 162
Joined: 27/09/11 8:24
Location: Aalst - Belgium

Return to Helpdesk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest